Omg asså

Ni är för söta! 
Jag vet att jag är typ världens dåligaste människa men asså jag blev så glad i hela kroppen innan idag. :'D
Jag och Nemo körde ju party för att säsong 2 av henens serie har börjat. Jag tänkte först att ingen skulle komma, men sen redan 30 min innan vi skulle starta kom det folk. Men sen när vi körde igång kom det bara mer och mer.
( Sen att kanske mer än hälften kom bara för att Brigitta Underhand vad på plats skiter jag i haha

Men jag vill iaf tacka er alla som kom och ville hälsa på oss. Nu är bäst!
Var tvungen att dra ner grafiken till 0 haha jag laggade som fan om den var på fullt. 
(måste skaffa mig en bättre dator...) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback