Onsdag = Uppdatering

 
- Nya hästar
Bara för att jag nyligen köpte ny häst (dem som följer mig på instagram har vetat om det tidigare) så skulle det faktiskt inte förvåna mig om det kommer nya hästar idag. Dock lugnt, jag har sc så det räcker ;D
 
- Utrustningen till hästen
I förra veckans uppdatering så stog det att man skulle få köpa ny utrustning till sin häst i Zed´s nya butk.
Finns det någon utrustning till hästen där? NEJ! Så släng in dem 
 
- Nya vackra benlindor
Nu var det ett litet tag sen det kom nya lindor, så hade blivit lite glader om det trillade in mer :3
Helst ska dem inte allt vara för dyra heller, inte direkt kul att slänga ut 119 sc på något som inte ens ger en färdigheter.
 
Sist men inte minst, mer info om den 23 April :D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Daisy ponywood

Påsk uppdatering

2014-04-16 13:13:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback