Punkiga Zed behöver din hjälp!

Hejsan!
I denna veckas uppdatering behöver Zed hjälp med att få ordning på sin nya butik!

Nya uppdrag:
- Den coola killen Zed har en dröm om att öppna en butik med punkinspirerade kläder i Jarlaheim och det är mycket som ska falla på plats för att hans dröm ska bli verklighet. Rid och prata med Zed som står vid skönhetssalongen i Jarlaheim och se om du kanske kan vara till hjälp!
 Zed vill öppna en punkig affär!

Nya kläder:
- När du har hjälpt Zed med butiken kommer den öppnas på direkten. Rockiga kläder och t-shirts med coola tryck som Zeds flickvän Daisy har skapat finns nu i hans butik, Jarla Crüe!

Ny utrustning:
- Även dina hästar behöver känna sig lite häftiga ibland. Rid till Zeds nya butik och kolla in den nya coola utrustningen!

Highscore reset:
- Det är dags för ännu en nollställning av alla tävlingsresultat! Från och med idag har alla chansen att ta nya toppresultat i alla tävlingar igen. Lycka till allihopa!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
Seriöst? Mer kläder? ( Jag fick dock 10 000 js tidigit i morses men efter ha skickat iväg nästan alla mina hästar till hästön samt köpt en filt är jag typ fattig. )
Jag blir faktiskt lite trött på nya kläder eller nya dagliga. 
Nu har jag ingen direkt koll på senast vi hade huvudstoryuppdrag, men jag tänker lite på när Skördebygden öppnades ( Oktober 2013 ) då hade vi väl några/något huvudstoryuppdrag? 
Aja, när servern öppnar så för jag väl kolla in kläderna, vem vet. Det kanske finns några snygga bra grejer. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback