Sneaky Dragons - Vecka 14

Måndag 31 Mars
Veckans första event började med lite omkastade bokstäver. Sjukt kul och alla var grymt duktiga.
"Vi hade 4 lag som satt vid ett varsitt bord. Temat var musik och vi hade årtalen 2010, 2011, 2012 & 2013. Sedan kastade vi om bokstäverna på artisten och låtarna. Artisten & Låten var värda 2 poäng, annars 1 poäng vardera. De svarade bordsvis och meningen var alltså att de skulle sammarbeta med sitt bord." - Kopierat från Contry.
 
Tisdag 1 April
Värderingsövning
Nu ska vi testa på någonting nytt och samtidigt lära känna varandra, vad tycker just DU och VARFÖR?
Ett exempel på vad vi tog upp
" Jag blir helst uppvaktad med: 1. Rosor och choklad, 2. middag och vin, 3. bad och massage, 4.pang på rödbetan."
Där man då skulle ställa sig i ett hörn som dessa alternativen passade bäst in på sig själv. 
 Sen valde vi någon från ett hörn där dem fick motivera om varför just det hörnet. 
 
 
Onsdag 2 April
 Möte som vanligt. Tog inte upp så mycket och här fick vi även massa info om Silverbell´s event + nästa vecka.
Fram tills onsdag nästa vecka måste jag vara på min vakt (så jag inte blir mördad) samt jaga mitt offer. Hehe Last man standing och jag planerar redan på att vinna!  
 
Torsdag 3 April
 Ledigt.
 
Fredag 4 April 
 Ledigt.
Spelade inte själv så mycket då jag är sjuk.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback