Sneaky Dragons - Vecka 15

Evangeline Silverbell´s Hell Week
" Upplev dina värsta mardrömmar! ...vågar du delta?;) "

Denna vecka asså, det har verkligen varit en tuff, läskig och fartfylld.
Allt började igentligen redan förra veckan på onsdagen.
Alla som hade anmält sig fick sitt offer som man skulle mörda och redan där höll jag på kissa på mig flertalet gånger då jag var inloggad.
Lyckades hålla mig enda fram till natten mellan lördag och söndag. Tänkte mig inte för alls och var helt öppen och heheh, där kom min mördare och det kom massa blod. 
Anyway, tillbaka till denna veckas event 

Måndag 7 April
Lag & grupptävlingar stog på schemat. ( Jag deltog inte men observerade och stalkade även lag 3)
Dem blev indelade i 3 lag med 4 spelare i varje. Sedan fick dem reda på att det var ett visst antal tävlingar som skulle göras och dem låg inte jämte varandra. Utan det var Lilla Hoppbanan i Gåd, Kanintävlingen (dem fick resultattävla, personen med bästa tiden vann där) och även flaggtävlingen vid Norra Länken. Alla lagen började olika men hade endå samma tävlingar att göra. Jag stalkade som sagt lag 3 och dem skötte sig bra och var såpass snabba så att dem plockade hem vinsten. Stort Grattis till Ellie, Nemo, Annie och Sofie
 
Tisdag 8 April 
 
Svår frågesport stog på dagens event och Evangeline hade jobbat på riktigt bra! 
"Efter ett lååångt, svettigt, läskigt och träskigt event där alla som dök upp fick svara på totalt slumpvisa frågor om allt möjligt inom SSO så har vi nu fått ett resultat... 
Ärofylld tredjeplats gick till: Haley Rainstorm! 
Beundransvärd andraplats gick till: Ellie Northfall! 
Och sist kvar, som till och med fick en sista fråga för att avgöra huruvida hon blev tvungen att smaka på det träskiga sunkplurret, som hon klarade galant, vår alldeles egna frågesportsvinnare.. ääär.... : ANNIE LIGHTNINGHEART! "
 
Onsdag 9 April
Möte
 
Torsdag 10 April
 Utställning 
Fulaste outfiten vinner!
Ställde faktiskt inte upp i dagens utställning. Mår lite till och från och lusten för sso har försvunnit lite. :/ 
Men jag luskade iaf ut och här har ni vinnarna: 
1a Victoire Winterfall
2a Frida Winterstrom/Nina Bunnystorm
 
Fredag 11 April
 Vinnaren av poängjakten fick vi reda på idag och här kommer resultaten.
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback