Sneaky Dragons - Vecka 17

Denna veckan blev det ledig för medlemmarna. Inga event förutom tisdagens event. 
 
Måndag 21 April
Fritt
 
Tisdag 22 April
Hemligt event stog på schemat men jag hade andra planer. 
Då det vart påsk så har man tryckt i sig både det ena och det andra och även tonvis med godis.
Så jag hade planerat att dem skulle springa av fettet, mihihihi :3
Gyllenbladets terrängbanor och sen lite välförkänt lek på Dark Core plattformen.
 
 
 
Onsdag 23 April
Möte
 
Torsdag 25 April
Fritt :3 
 
Fredag 26 April 
Fritt :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback