Byggen

Det senaste jag hann bygga innan servern dog.
Nemo emo ön fick sig en båt.
Hann dock bygga mer på Dreamhack, Scenen, matställen och halva taket hade kommit på plats. 
Jag vill spela och bygga på mitt kära Dreamhack haha :/




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
sofie sweethill

du är så duktig :D <3

2014-08-22 06:25:21
Anonym

hur bygger man med magi? om man spelar själv?
går de?

och hur gör man en egen server?

Svar: Bygga med magi kan bara op´s göra i multiplayer, inte om man spelar själv. Och hur man gör en egen server är jag osäker på så googla :)
silverknight.blogg.se

2014-08-30 16:54:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback