Dreamhack

Fjäskade för Berit och så han öppnade upp server i några min så jag kunde fota det som är gjort på Dreamhack.
Och detta är alltså nästan helt färska bilder, dem blev tagna igår haha :D
Inte redigerade och hoppas att dem stannar på min blogg bara, ser jag dem någon annan stans blir jag arg som fan!
 
Dessa bilder är bara en utsick över D hallen, den största av hallarna som används.
Klickar ni HÄR får ni en närbild på scenen + Brennan Heart och HÄR får ni en slags överblicksbild på scenen när Sabaton spelade (+ allt folk) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback