Idag...

Idag är en rätt så stor dag i mitt sso liv.
För ett år sen blev jag klubbägare. Det är rätt stort.
Trodde aldrig att klubben skulle bli såpass stor som den är idag när jag skapade den. 
Sneaky Dragons skapades för att jag skulle slippa klubbinbjudningar och sen ville dem närmsta vännerna gå med och det är tack vara dem som klubben finns kvar idag. :'D 
 I ♥ Sneaky Dragons




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Magdagalena Greengirl

Grattis!! :D

Svar: Tackar! :D
silverknight.blogg.se

2014-08-09 16:06:35
URL: http://thejorvikstars.weebly.com
nellie skyyard

Ååå grattis Sture ❤️❤️
Om jag skulle varit 18 år bara då hade jag ställt mig på kö helt klart😉
Jag älskar hela sneaky dragons ni är såååå fina:)

Svar: :D :D
silverknight.blogg.se

2014-08-09 16:25:42
Tuva Sunlake

Ååh! grattis! :'D grattis alla i underbara Sneaky Dragons!! :'D :')

Svar: :D :D
silverknight.blogg.se

2014-08-09 16:40:52
URL: http://silverknight.blogg.se
Frida Kittenforce

GRATTIS TILL ETT ÅR AV SNEAKY DRAGONS!!!
Och GRATTIS bästa sötaste finaste Sture till ett år som världens bästa klubbägare! :D <33333333333

btw, får jag screenshota ditt blogginlägg och länka på min blogg? :3 tänkte skriva om firandet där med x)

Återigen, GRATTIS <3

Svar: Tjoohooo!!! Och självklart :3 <3
silverknight.blogg.se

2014-08-09 16:59:02
URL: http://kittenforce.blogg.se
Jennie Lily Holm

Grattis till SD! och till dig som klubbägare! Du måste vara så stolt! (typ :P)

Svar: Fett stolt haha vill skryta som fan men är inte den skrytaktiga personen haha :D
silverknight.blogg.se

2014-08-09 21:26:24
URL: http://winterztarz.blogg.se/
Ebba Highland

Oj shit det hade jag ju glömt! ! Men åh stort stort stort grattis bästa Sture. Åhhhhhh önskar så himla mycket att jag kunde vara med i Sd men är för liten. Det är typ en av sakerna jag lever för att bli med i Sd. Åhhhhhh Sture ta aldrig bort Sd det är världens bästa klubb och vill bli med i den typ min största önskan om jag hade vart tillräckligt gammal så hade jag skickat intresseanmälan för länge sen. Men aja slut pratat. Älskar sd! ! Grattis Sture 1 år är länge och ändå ingenting beror på :) puss ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Svar: Aw tackar! :'D <3
silverknight.blogg.se

2014-08-09 23:17:06
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback