Klippa och klistra

och med massor hjälp av underbaraste Caroline Winterdaughter blir resultatet såhär :D
 
Linearten gratis från google
Bakgrundsbilden härifrån
Man och svans hjälp av Caroline Winterdaughter
 
Det var kul att klippa och klistra, men antagligen inget jag kommer ge mig på inom snar framtid igen iaf. Det var jobbigt och krångligt men ja, resultatet var ju iaf bra :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
sofie sweethill

men gud så fin <3 :D

Svar: :D
silverknight.blogg.se

2014-08-13 06:34:55
Alexandra Riverhaven

Såååååååå fint <3

Svar: :D
silverknight.blogg.se

2014-08-13 08:51:15
Ellen Flowerhome

Är det okej om man snor bilden eller är den © La den på min skrivbords bakrund men kan ta bort den om du vill.

Svar: Det är stor copyright på denna, så plocka gärna bort den som din bakgrundsbild. :)
silverknight.blogg.se

2014-08-13 10:18:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback