Kuroko

Jag har ju totalmissat er att visa mitt senaste köp. Eller ja, missat och missat. Visat på instagram iaf haha 
Men här har ni honom, Dragonboy även kallad för Kuroko som Delle Dase döpte honom till :3
 
Han är i skrivande stund redan level 11 :D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Highland

Fiiiin redan lv 11?? Hur länge har du haft han?? :) men kul med en ny häst eller ponny :)

Svar: Han har nu vart hos mig i en vecka :D
silverknight.blogg.se

2014-08-09 23:19:24
URL: http://ebbahighland.blogg.se
Hanna Zebrapie

Vart har du köpt utrustningen till honom? Och hur mycket kostade det?

Svar: Om du checkar in StarStable Databasen så kan du hitta all info om vart man köper saker och vad dem kostar :)
silverknight.blogg.se

2014-09-21 19:08:28
URL: http://onsdagsuppdateringsso.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback