Mr Handsome

Hämtade hem Dancer förra veckan och höromdagen fick han komma ut och röra på sig. 
Närmare bestämt itsdags kväll, fin är han och det vet han om men är även lite bråkig.
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Hanna

Jag gillar verkligen din blogg! Det vore kul ifall du ville kolla på min också! Jag har precis börjat att blogga, så jag är inte så van än.

Svar: Tack så hemskt mycket och kommer säkert kika in mer gånger hos dig :)
silverknight.blogg.se

2014-08-30 15:12:40
URL: http://onsdagsuppdateringsso.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback