Rykten

Är nog det drygaste som finns att göra på starstable. Alla dessa ryktesuppdrag. 
Lite glad över dem blir man när man inte har haft något att göra och när dem ger mycket i rykte men som tex G.E.D uppdragen. Seriöst, lär ju aldrig bli klar med dem på syrrans konto :/ 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Vart äntligen Beundrad med GED och det var för två veckor sen!
Så satans drygt! :(

Svar: Ged är ju det drygaste som finns, 17 i rykte för varje uppdrag? nej tack ge mig mer om jag ska fortsätta göra dem!
silverknight.blogg.se

2014-08-11 14:10:48
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback