Tak tak tak

Om ni inte listat ut vad det är jag bygger så kan jag berätta för er att jag ska bygga hur det såg ut på Dreamhack Summer 2014. 
Jag bygger utifrån några fåtal bilder från google, relativt dåliga som referensbilder men annars är allt från mitt minne. 
Då jag har varit på Elmia 6 gånger så vet jag på ett ungefär hur det ser ut. :3 
 
 
Bilderna är inte redigerade överhuvudtaget för jag orkar inte :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Frida Kittenforce

Många av bilderna i dina blogginlägg går inte att se, iaf inte för mig D:
Dem blir som små du vet bildsymboler? anyway, du kanske vill kolla upp det, det kan ju också bara vara så att det bara är så för mig :)

Svar: Testa att uppdatera sidan så löser det sig säkert! :D
silverknight.blogg.se

2014-08-17 17:44:14
URL: http://kittenforce.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback