Underbaraste av dem alla är dem!

Veckan kunde inte börja bättre. 

Klubben firar nämligen ett år denna veckan :'3
Så födelsedagsfirande heeeela veckan lång som avslutas på söndag med en gala :D (påminnelse till mig själv, måste hitta en outfit!)
Vi samlades och snackade lite innan vi gick och käkade oss fulla på tårta. Efter ett tag begav vi oss till championatområdet där vi ställde upp oss fint och inväntade startsignalen. Då var det försten till SGB och leta upp Annie som vann. Jag och Delle låg tätt ändå in till sgb där hon var bättre än mig på att leta. ^^
Efter det tog vi över globala och sjöng fint :') Sen avslutades allt på Vingården med en kram. 

Gud vad jag har saknat att hänga med mina underbara drakar! <3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback