Bloggutmaning - Dag 14 - Min favoritsysselsättning

Jag gillar att fota extremt mycket i spelet. Men inte att fixa iordning bilderna sedan haha det är jag väldigt lat med. 
Skulle dock inte säga att det är min favoritsysselsättning men det är något jag gillar.
Självklart är det också att hänga med folket i klubben, Event eller ej event. Dem är underbara och bäst. :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback