Bugg på Databasen :3

Ibland är jag fruktansvärt seg med att lägga in saker som jag hittar. 
Så denna bild är tagen för kanske 2 veckor sen. Skulle kolla upp någon sko eller sånt på StarStable Databasen och ser detta.
 
 
Level 93 för att få köpa dem svarta sneakers skorna... Ehm jaha.... Hahaha
 
När jag skrev detta inlägget så finns denna fina bugg fortfarande kvar på sidan ehehe ^^




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

Så du hjälper oxå till med databasen ? O.o

Svar: Nej men jag kikar in där nästan dagligen för att kolla vart man köper grejer :)
silverknight.blogg.se

2014-12-16 14:21:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback