Hej folket!

Ville bara ge er en liten uppdatering här inne. 

Nu är det snart jul och jag kommer inte tillbringa den såpass mycket framför datorn som jag kanske vill så bloggen kommer att stå tom tills jag orkar blogga igen! Det ska firas jul, det ska renoveras i vårt sovrum och det ska firas nyår och sen ska det börjas jobba igen typ :p

Ni kan följa mig på instagram där jag har kanske lite bättre uppdatering än här på bloggen ;) - evesilverknight
 
 
Jag vill iaf önska er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År och kärlek till er alla! 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

God Jul & Gott Nytt År på dig med! :D <3

2014-12-23 21:47:31
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Alicia Kittenforce

God Jul! <3

2014-12-24 14:23:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback