Privatliv vs Social media

Tänkte på det häromdagen då Annie skrev DETTA inlägget
 
Om ni är lata och inte orka trycka och läsa själva så kan jag kortfattat säga att hon skrev att hon vill att man ska skilja på ens privat liv och en starstable liv. Jag håller helt med. 

Jag har en sso facebook som vem som helst får adda. - Evelina Sture Silverknight
Jag har även en sso instagram - evesilverknight
 
Men min privata facebook, min privata instagram, mitt privatliv ska ni ge fan i. Ursäkta språket men ja ni förstår säkert. Det finns vissa saker som jag kan ta upp eller ja dela med mig av men jag vill faktiskt inte ha någon som ska snoka i mitt personliga liv. 

Är det ingen som kan acceptera detta så kommer jag att försvinna från sso.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback