Professor Jura

Han var jag och hälsade på i måndags och vi snackade lite och kom fram till att jag skulle byta skelett delar till honom mot ett par handskar, sagt och gjort! :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Veronika Dragonforce

Det där buggar för mig.. när man har bytt in alla skelett en gång så kan man ju fortsätta byta och då står det ex 2x på frågetecknet men jag har bara fått en grej tbx vid två tillfällen det stått så.. installera om spelet fick jag som svar från support -.-

2014-12-11 22:10:23
URL: http://dragonforce.blogg.se
Louisa slowside

Oj,så mycket grejer sjukt som fan.

2014-12-19 15:09:53
URL: http://cms.Jorvikstarstable.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback