Sneaky Dragons - Vecka 49

Måndagen är som sagt starten på en vecka och i måndags så samlades vi uppe i trädkojjan och ställde lite frågor till varandra. :) Lära känna varandra helt enkelt. Jättemysigt att få reda på lite mer info om sina medlemmar haha :D 
 
Tisdagen hade Nemo planerat lite Minigames i klubbhuset. Det bjöds både på Jeopardy, gåtor och Word Scramble. 
Jag höll i gåtorna, Haley i Word Scramble och Nemo i Jeopardy.
 
Onsdagens möte blev inställt pga servern var nere och ja så blev faktiskt även torsdagens event. 
Tråkigt men sant, ibland går det inte riktigt som man tänkt sig. 
 
Nya tag redan imorgon :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback