Vackra Arya!

Mitt upp i all stenletning parkerade jag här. Hästen är så fruktansvär vacker och jag är apglad över att jag köpte henne. 
Med tanke på att jag levlar, dagliga och sen letar stenar på vardagarna så hinner jag knappt njuta av hästarna men nu har jag ledigt fram tills den 5e januari igen så nu ska jag allt njuta av spelet och lägga mer fokus på klubben! 
Jag älskar min klubb <3




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sasha Silverroad

Ehm,bara en fråga. Var fick du namnet Arya ifrån? Kan det möjligtvis vara så att det kommer från boken Eragon?? xD

Svar: Är ingen bokperson men jag fick lite inspiration från Game of Thrones. :)
silverknight.blogg.se

2014-12-20 16:11:13
Haley (Harley ehe) ^^

Och vi älskar dig finaste Stuvie <3

Svar: <3
silverknight.blogg.se

2014-12-20 19:26:16
URL: http://ssohaley.blogg.se
Daniella

Hej!

Du är ju medlem/ägare i en stor ridklubb som är så sjukt bra.
Jag är en stor beundrare av allt du gör och det skulle vara väldigt kul om jag kunde få bli medlem i er klubb.
Om du kanske vill bli vän med mig eller brevs mig på starstable så heter jag Elizaveta Masterwood på starstable.

Hoppas verkligen du svarar :D <3

Svar: Hej! Jag är ägare för klubben och den är full så ingen kan gå med som det ser ut just nu. Om du är intresserad av klubben så kika in på sneakydragons.weebly.com Där hittar du allt om oss. :) Ha det bra! :)
silverknight.blogg.se

2014-12-21 00:45:10
Yoloy

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ STOLT ÖVER DIG STURE!

2014-12-31 18:12:30
URL: http://cms.Jorvikstarstable.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback