Vad gör jag?

Vad gör Sture på dagarna? 
Jo jag sover, åker och jobbar, kommer hem och dör i soffan och om jag orkar så spelar jag sso där dagliga görs, hänger med folket i klubben och letar skelett och sen går jag och lägger mig igen så asså jag kan typ inte ge er intressanta inlägg eller fräsiga bilder eller någor under veckordagarna. Under helgerna så brukar jag fixa iordning så att hela nästkommande vecka är fixad med intressanta inlägg och även bilder men jag känner att det är jobbigt.
 
Så det kan komma och bli lite tomt men jag gör mitt bästa för att uppfylla era önskemål!
Bild i repris och för att göra inlägget liiite mer roligare :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback