2 år! :o

För 2 år sen skapade jag visst mitt konto :''D Tiden går fort när man har roligt ;)
Vad har då hänt under dessa år? 
Jo, kontot skapades, spelade "gratis-delen" la ner i några månader.
Köpte starrider började spela tillsammans med min syster och då började jag fastna. :)
Gått igenom det mesta verkliga uppåt och neråt gånger.
Köpt massa hästar - Sålt en del hästar 
Köpt life time.
Vart klubbledare
Skapade Sneaky Dragons. 
Fått många fina vänner.
Fått säkert en del ovänner också.
Skapat blogg.
Spelat för länge och för mycket.
 
Gud jag har haft så kul och hoppas att jag kommer fortsätta med det.
 
Hur länge har du spelat sso?




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Alltså, jag kommer inte ihåg om jag började spela i början eller i slutet av April/Mars 2013 xD

Svar: Shiet, du har spelat ett bra tag du med :D
silverknight.blogg.se

2014-02-15 12:46:39
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Emma Shortroad

Haha ja jag har ju det xD

2014-02-15 15:30:37
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Haley (Harley ehe) ^^

Sen den 11:e december 2011 :D

Svar: Najs :D
silverknight.blogg.se

2014-02-15 16:15:25
URL: http://ssohaley.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback