Ändringar

Lite ändring såhär på morgonkvisten.
Nu är det inte blått längre utan grå/grönt/svart.
Bakgrunden kommer stanna förhoppningsvis hela tiden, oavsett om jag skiftar design. Tycker om den och den passar bra.
 
Denna gången är inte heller allt placerat utan ni får allt hålla koll på vad som ändras.
Ska försöka ändra lite varje dag. (vet ej hur det kommer gå...)
 
Vad som är ändrat är
Bakgrunden (ska stämma på alla sidor)
Grönt istället för ljusblått
Ny fräsch headerbild (ska stämma på alla sidor)
Inga hästhuvuden längre utan text (ska stämma på alla sidor)
En ny ikon istället för blogg.se´s ikon i flikfältet (ska stämma på alla sidor)
Nytt teckensnitt i rubrikerna 
 
Vad som ska ändras är
Fixa iordning bland Sneaky Dragons bloggarna
Adaras skylt ska bli grön
Fixa ny profilbild
Få tag i ny häst/ponny ? (oklart)
Skriva ordentliga presentationer av hästarna
Städning utan länkningarna
Städning av mina kategorier
Kanske ny flik i navbaren
Köra lite mörkare bakgrund på contenten? 
 
Vad tycker du om allt än så länge? :)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Haley (Harley ehe) ^^

Det blev jättefint! :D

Svar: Tack :3
silverknight.blogg.se

2014-02-02 15:54:29
URL: http://ssohaley.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback