Benlindorna & svansrosetten

En sak jag har kommit på är att jag alltid levlar/tävlar i mina gula benlindor och svansrosetten. 
Varför? Jag vet faktiskt inte.
Det är lite lättare när man tex tävlar i championat. Då ser jag oftast vart min häst är bland högen.
Nej dem matchar inte alls till tävlingsoutfiten jag brummar runt i nu men jag gillar det ändå.
 
Sen kom jag precis och tänkte på att dem åker bara på när jag levlar/tävlar eller är på event.
Så på ett sätt kan man ju då se att jag är upptagen på kanske? 
Står jag någonstans med gula lindorna och svansrosetten på mig, då är jag antagligen upptagen ^^
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback