Event - Backhoppning

Veckans första event startade idag och Cornelia dök upp och var tyskland och shit vad vi fick brottom att byta om asså.
Köpte mig nya lindor och tröja och vips var jag usa :D
Låter bilderna tala.
 
 
 
 
 
 
 
Jag hade världens bästa glid och gled förbi alla utan problem (; Efter eventet sprang vi och fikade och myste ute på udden och där vi även fick lite mer info om resterande av veckans event. :)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Flowerstorm ♥

HAHAHAH kim (berit) e med på eventet o.O

Svar: Yepp :)
silverknight.blogg.se

2014-02-18 18:47:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback