Event - Battle Royale

Idag var det Fridas och Haley´s event. Som faktiskt var hemligt ända fram till vi körde igång.
Dock visste jag redan vad det var vi skulle göra men ändå så knipte jag ^^
Men för er som inte sett filmen (som tydligen är en film x2) eller Hunger Games så kan jag berätta lite snabbt.
Man ska gömma sig (om man vill) och sen bara slakta sönder varandra. Antar att dem flesta som läser här har sett Hunger Games filmerna, och enligt Haley så ska Battle Royale vara mer brutalare än HG filmerna. 
I skrivande stund har jag inte sett någon av BR filmerna men ska kolla på den första när inlägget är klar. 
 
Anyway, Det var fett spännande, nervöst och roligt! 
 
 
 

Efter några minuter så insåg både jag och Nemo att vi skulle ha en teama, sagt och gjort, jag begav mig till henne och vi sprang runt och var rädda tillsammans och sen begav vi oss samtidigt på jakt.  
Efter några minuter fick vi reda på att vi var tvungna att bege oss mot championatet för att det bara var 4 kvar. Vi skulle då battla mot varandra men Dakota gick då hon hade polisen hos sig (! - Dem letade efter tjuvar)
Så då blev vi bara 3. Jag var mega rädd och typ sprang rakt fram samtidigt som jag "dödade" Victoire och sen blev jag "dödad" av fisken.
Men fett kul ändå! :D

Efteråt så kramades vi och sen lekte vi runt lite jag och Fisken på taket :3
Jag kom inte upp så Nemo fick testa.  
 
Långt inlägg men vem bryr sig ;D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

Olydiga hästar har du minnsan!! ;)

2014-02-28 12:05:54
Courtney Silverhill

haha kommentaren var från mig :)

Svar: Fruktansvärt! :p
silverknight.blogg.se

2014-02-28 12:06:16
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback