Event - Kull

 
Igår var det Kull som stog på vårt schema. Vi var faktiskt bara 4 pers på plats till en början men sen började folket trilla in.
Medans vi väntade så kom Pink Bullets och jag frågade om dem ville vara med och vips så blev det att jaga både gula och rosa spelare. :) Mycket skoj att dem ville vara med.
Var med på några rundor men sen stog jag mest still för jag fick mat :3
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback