Event - Marathonlopp

En söndag.
Inte den vanliga dagen vi har event men denna gången var det en tävling inom klubben.
Fruktansvärt kul faktiskt. (även om jag vart stressad och nervös) men så kul! Inte bara för att jag vann men ändå kul att folk engagerade sig att komma in och spela på en vilodag ^^
Gruppfoto innan start. 
Starten gick av i Ridhuset, redan där vart det full fokus på att inte faila och att vara snabb. Nemo var först ut och jag var bakom henne och gud vad spännande det var.
Full fräs och jag tog över ledningen och skapade mig en liiten lucka efter varje tävling. Men när vi hade kommit ner till Moorland så hade hon tagit in min ledning och tog över den i början av Gröndal.
Full fräs igenom skördebygden och vi startade tävlingarna samtidigt men tyvärr så failade Nemo vid ett av loppen och jag fick mig en lucka igen och sen helt plötsligt korsade jag mållinjen :D 

Jag var lite paffad och även glad. Liksom Harry är inte ens level 15 utan blev nu halva level 14. Så stolt över honom :'3
Stort grattis och bra kämpat till er som deltog! 
Och stort tack till Felle som vår lekledare :D
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback