Event - Slalom

Jag är så hemsk.
Eventet vi hade i tisdags var som rubriken säger slalom.
Vi fick resultat tävla i 10 minuter på Josh tävling och vi kämpade på ända fram till slutsignalen gick.
Jag var så inne i eventet att jag TOTALT glömde att fota något! 
Aldrig hänt tidigare men någon gång lär väl vara den första och jag vill inte göra det någon mer gång.
Det var riktigt kämpigt och Nemo var mig hack i häl men jag lyckades ändå vinna med tiden 34,24 sek. 
 
Snodde bilden från Arvella ;) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Courtney Silverhill

Grrr jag kommer aldrig acceptera att du alltid är lite bättre än mig! MORR <3

Svar: Alltid bättre än dig ;)
silverknight.blogg.se

2014-02-20 15:48:16
URL: http://starstablesverige.blogg.se/
Arvella

Hihi :)

Hel skojig event vecka :D

2014-02-21 06:36:37
URL: http://arvella.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback