Gula sötisar

Mötet gick bra.
Vi redde ut lite kaos som hände utanför spelet i förrgår och jag antar att alla är nöjda (?) ingen som sa något annat iaf. Och eftersom vi fick en ny medlem igår så fick hon svara på maaassa frågor från oss alla.
Stackars lilla människa, hoppas att hon kommer trivas :3
 
Satte dem faktiskt på prov idag, på deras uppmärksamhet.
Hade bytt ur vår vanliga mötesplats mot kordinationer och 14 över 20 var alla inloggade på plats. 
Gick mycket bra! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anastasia Dawntree

Malin <3

2014-02-20 20:16:37
URL: http://moonhunter.blogg.se
Malin Winterfall

Haha ja det var många frågor! Vet inte om jag hann med och svara på alla men det var bara kul :D

Svar: Du blev verkligen bombad med frågor! Hoppas dem inte skrämde dig allt för mycket ;p
silverknight.blogg.se

2014-02-21 00:35:08
URL: http://winterfall.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback