Lekmuren
 
"I onsdags var det begravning för muren, denna muren har alltså gett oss bra resultat på steves bana därför att man kunde rida igenom den. Men också för att vi skrattat så vi kiknat därför att den kunde slänga iväg än i luften. Så igår tog vi farväl.. Rest in peace <3
 
Vissa buggar borde helt enkelt få vara buggar och du är en av dom."
 
Texten beskriver vår älskade mur väldigt bra och jag hade inte kunnat skriva det bättre själv. Nemo är det som står för mästerverket. Klicka på hennes namn för att komma till hennes inlägg med några mer bilder.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback