Livestream

Idag körde Brigitta Underhand sin andra livestream och den var jag faktiskt med på. :)
Var nog bara planerat att bara han och Annie skulle vara med men jag och Amanda flörtade oss in och vips så kördes det igång :D
 
Klicka här för att se klippet om du missade livesändningen ;D
 
Vi var både här och där och fram och tillbaka. Skrattade och körde uppdrag och avlsutade allt med en picknik.
Personligen tyckte jag det var jättekul och att ni som spelade med oss ställde frågor.
Första gången jag är med på något sånt och hoppas att det blir mer gånger då jag får vara med :3
 
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback