Nya vackra hästar har anlänt!

Hej allihopa!
Fler söta Arabiska fullblod, en vacker Selle Francais och en ny frisyr till de Arabiska fullbloden är nytt i denna veckas uppdatering.

Nya hästar:
- Två fina Arabiska fullblod i färgerna Sabiano och Brun och en vacker vit Selle Francais har kommit till vår kära ö. Du hittar dem i Valedale och i Silverglades hästsportcenter.
 Vilka skönheter!

Häststylist:
- En ny frisyr till de Arabiska fullbloden finns nu hos Häststylisterna på Jorvik. Häststylisternas butik har också fått sig ett ordentligt lyft och du kan nu se din hästs nya frisering i fler kameravinklar. Rid dit och kolla vilken frisyr ditt Arabiska fullblod passar bäst i!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Nina Bunnystorm

Hej Evelina!
Du hade mejlat mig på sso att jag äntligen skulle få gå med i klubben men när jag skulle svara så var din inbox full :/
Hör av dig om när och hur jag kan gå med :D

Svar: Jag kommer lägga till dig som vän så fort jag är inne så löser vi allt då :)
silverknight.blogg.se

2014-02-19 20:51:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback