Rightnow

 
Eheh springer runt som en tok just nu och letar brev. Klurigt men lite skoj. Kommer inte ta tid på min levling idag, utan kommer levla samtidigt som jag letar brev. För jag orkar inte först springa och leta brev och sen springa och levla. No no. Här kör vi två flygor i en smäll.
Har hitills hittat 3 brev.
Ingen aning om hur många det finns.
Känns bra.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback