Skicka iväg dina hästar på en härlig semester!

Hej allihopa!
Denna veckas uppdatering innehåller den nya funktionen Hästön, nya klassiska ridbyxor och coola ankelboots!

Hästön:
- Ge de hästar du inte rider så ofta en härlig semester på Hästön! Du kan skicka iväg en eller flera hästar på en välförtjänt vila och därmed göra plats i stallet för en ny häst. Hästens semester varar så länge du vill, och du kan hämta tillbaka din häst när som helst.

För att skicka iväg din häst till Hästön så klickar du på anslagstavlan i ditt hemstall, där finns en ny knapp som heter "Mina Hästar" där du kan välja vilken häst du vill ska få åka iväg på en skön semester och vilken sorts semester den ska få åka iväg på!

Kom ihåg att ta av all utrustning på din häst innan du skickar iväg din häst på semester!
 Hästarna vilar upp sig ordentligt på Hästön!

Nya kläder:
- Fina klassiska ridbyxor och snygga ankelboots har anlänt till butikerna vid torget i Jarlaheim.

Förändringar i chatten:
- Global-chatten är nu endast tillgänglig om man befinner sig i något av de större samhällena på Jorvik; Silvergladebyn, Fort Pinta, Jarlaheim och Västkobbens fiskeby. Om du är utanför de stora bebyggda områdena så kommer det numera vara lugnt och stilla så du kan fokusera på naturen, din häst och era äventyr tillsammans.

Säg-chatten har nu mycket längre räckvidd så alla spelare som är på samma ställe kommer kunna chatta med varandra mycket enklare nu utan att bli distraherade av vad som händer på andra sidan världen i Global-chatten.

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ellie Northfall

Vilken läcker andalusier som där mitt i allt där :o den bruna färgen skulle jag vilja ha!

Svar: Oh ja. Inte tänkt på den förren du påpekade den. Den hade inte vart fel att ha i stallet ;)
silverknight.blogg.se

2014-02-05 14:58:40
URL: http://kladdkrita.deviantart.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback