Utmaning - gång 3

Start
 
Stopp
 
 
Antal lopp: 33 ( gör verkligen inte kanintävlingen )
Antal transporter: 1
Antal hemringningar: 2
Antal misslyckade lopp: 1 (pole bending i bergspasset )
Total tid: 1 timme 02 minuter 26 sekunder
 
 Utvärdering.
Kände mig snabb fram tills valedalesjön när jag råkade snegla mot tiden och fick lite små panik, men hittade lite nyare vägar till tävlingarna gjorde susen och jag slog iaf min första tid :D Och jag är rätt så nära att klara det under 1 timme. Startade nämligen sista tävlingen idag när klockan slog över till 1 timme. Så om några levlar så ligger jag nog före klockan ;)
 
Körde min runda som ni kan se här.
 
Ska även testa imorgon att köra en liten annan runda och se om det blir bättre.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback