Utmaning - gång 4

Start
 
Stopp

 
Antal lopp: 33 ( gör verkligen inte kanintävlingen )
Antal transporter: 1
Antal hemringningar: 3
Antal misslyckade lopp:
Total tid: 59 minuter 59 sekunder
 
 Eheh ingen liten screenshot :3
 
 Utvärdering:
Började i sb faktiskt idag. Sen ringde jag hem, drog mig mot marley och körde den rundan, ringde hem efter galoppbanan, körde vg och den rundan mot gåd och sen färdigt. En annorlunda runda emot var jag brukar köra. Kändes konstig men det var ju en snabbare runda faktiskt ;)
 
Ska köra samma runda imorgon :D
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Felix

HEJA EVELINA <3

2014-02-10 18:12:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback