Event - Dressyrtävling

 
Hela denna veckan har gått i Dressyrens tecken.
Vi har haft massor mer dressyrsnack, lektioner, utställning och även då igår tävling.
 
Det började med att vi samlades 20 minuter innan start för att låta dem få värma upp lite, rida igenom programet en sista gång samt dem fick deras startnummer och Nemo gick igenom det vi kollade på och sen önskade vi alla lycka till! 
 
Gänget står och spanar in konkurenterna samt slänger ur sig söta ord till dem som precis ridit programmet :3 Dem är så söta så! 
 

Efter alla 10 personer hade ridit så började jag och Nemo att utse vinnarna. Vilket gick lätt och väldigt fort och smidigt. Vi bedömde både själva ritten och även ens outfit. 
Så även om man red in några fel, var inte hoppet över ändå. 

Sneakydragons första dressyrtävling är nu över och här har ni de lyckliga personerna som knep placeringarna! 
1. Felicia Nightlake ( 200sc + titeln mästare )
2. Violet Crazypaw ( 150 sc + titeln mästare )
3. Dakota Mchill ( 100sc + titeln mästare )
4. Felicia Wolfdaughter ( Titeln mästare )
5. Amanda Wolfdaughter ( Äran )

Stort grattis till er, och ni andra får ta revansch i nästa tävling! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Aw! Är fortfarande ledsen för jag fick missa dressyr tävlingen D:

2014-01-25 12:28:34
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback