Fika med dina vänner!

Hejsan!
Hoppas alla har haft en härlig jul och ett fint nyår! Vi börjar det nya året med att släppa en alldeles ny funktion, Café! Och vad passar bättre än att ta en fika med dina vänner såhär efter julledigheten?

Café:
- Våra fantastiska caféer på Jorvik öppnar upp portarna så att du och dina vänner kan avnjuta en trevlig fika tillsammans. Rid till ett utav caféerna på Jorvik och sätt er ner så kommer en servitris inom kort och tar er beställning! Beställ en god kopp te och en mumsig munk, eller varför inte en bit nybakad hallonpaj och en iskall jordgubbsmilkshake?

Om ni vill chatta med varandra när ni fikar trycker ni helt enkelt på 'Enter' på tangentbordet så kommer chatt-rutan upp.
Fikadags!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget 
Asså okej jag får väl vara nöjd för att det ens kom en uppdatering, MEN bara ett fik? :o 
Citerar Amandas sms " Haha sso är lata och bakfulla "
Känns lite som det. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sofia Diamondnight / Sof

Det finns 8 stycken...

Svar: Men gud. Shit, hade vart bättre om hästön kom... :p
silverknight.blogg.se

2014-01-03 22:45:20
URL: http://diamondsofia.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback