Onsdag :D

#repost 
Jadu, vad tror jag händer... 
Lite mer uppdrag kanske? Var faktiskt skoj att det kom uppdrag förra veckan så varför inte slänga in några uppdrag denna veckan med? ^^
Sen kan dem väl öppna mer butiker i Skördebygden ( Halva Jarlaheim är igenbommat )




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Flowerstorm ♥

Det är nog självklart egentligen på mer uppdrag och kläder men nu mst det faktiskt öppna fler affärer!

2014-01-22 10:31:52
Ebba Flowerstorm ♥

Jag undrar om det inte kommer nya kläder eller fler saker att äta på cafet?!

2014-01-22 11:11:38
daisy ponnywood

Nya kläder typ tror bara Mat kläde muffins kläder nåting med muffin kläder xDDD

2014-01-22 12:18:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback