Redigering

 
 
Vad har då hänt? Jo,
- Novas huvud är flyttat
- Tyglar (fruktansvärt dåliga)
- Armen mer neråt
- Mössan 
- Stigbyglen
- Redigerat in man + svans och hår 
- Ökat upp kontrater och ljusstryrkan 
- Lekt i kurverna
 
 
Vad tycker du om redigeringen? 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Evelina

Hur fick du namnet Evelina? Bläddrat igenom minst 100 gånger utan att hitta?!

Svar: Dem kanske har tagit bort det namnet, har ingen aning, jag skapade mitt konto för lite mer än 1 år sen nu. :)
silverknight.blogg.se

2014-01-16 15:45:54
Cecilia Starhill

Superfin verkligen! :D Och tyglarna vart visst bra ju. ;)

Svar: Tackar :3
silverknight.blogg.se

2014-01-16 20:17:48
URL: http://Ceciliastarstable.blogg.se
Amanda

Men man rider ju inte med armarna nedåt ;)

Svar: Lite närmare manken har man dem ju och inte i luften som sso har gjort dem xD
silverknight.blogg.se

2014-01-16 20:24:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback