Säsongsavslutning

 Ni har väl inte missat att Jorvik Vampyren har nu kommit till ett slut?
Jag kan inte förstå att vi inte kommer filma mer eller höra när Nemo redigerar
.
Jag är iaf fett stolt över henne ♥
 
För er som missat sista avsnittet kan ni se det nedan




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
saga moonfoot

You know? Jag känner mig som Courtney och Eve ( Du ;') ) varje dag :'( ( Asså som dem kände sig på Doris begravning )

2014-07-18 22:24:35
Beccaaaa ♥

VA?! Ska det inte komma en säsong 3? D': Gråter fan nu :'c Det är ju den bästa serien EVER!

2014-07-19 11:09:19
Colette Goldtree

Kan ibte DU göra en serie om typ fortsättningen om dig och Nikolaus?

Svar: Hehe vem vet vad som händer i framtiden ;D
silverknight.blogg.se

2014-07-20 13:44:40
URL: http://jorvikstarstableonline.blogg.se
Zoey Skylund

Bara jag som visste att den låten skulle komma i slutet? ahah åå

2014-07-20 13:50:24
URL: http://zoeyskylund.blogg.se
Elin Bravelake

åhh så himla bra! blev lite tårögd faktist :´)

2014-07-23 16:11:58
Inez Flowerforest

Blev tårögd =´) Den var superbra!

Svar: Eller hur?! :'D
silverknight.blogg.se

2014-07-26 09:52:22
URL: http://SnowflakesWolves.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback