Svar på fråga

En person skickade in detta med ogiltlig epost så du får ditt svar här, inför alla personer som läser min blogg.
 
Varför måste man vara över 18 för att gå med i min ridklubb Sneaky Dragons är för att jag själv är äldre spelare som vill spela med personer i min egna ålder. Alla som är med i klubben är faktiskt runt 20 år. 
Nej, jag ser inte detta som kränkning till er andra. Detta är mitt val och det står jag fast vid. Har haft personer som vart under ålderskravet tidigare men det har inte funkat.
Dem flesta klubbarna har olika krav / regler för att du ska gå med i klubben och just Sneaky Dragons har att man måste vara över 18 år.
 
That´s it. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback