:'3

Rensade min låda härom natten och idag när jag loggade in hittade jag detta söta brevet :'3
Fick mig ett leende på läpparna. :)
 
Ps, ni är mer än välkomna att skicka söta brev till mig, me like them alot!




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Zoey Skylund

Hej! Detta är ett ganska viktigt. Jag är ägare till Water Cobras med känner nu att jag inte orkar med allt tjat om klubben längre, skulle gärna vilja ha en chans att komma in i Sneaky Dragons? Jag är 17år med väldigt mogen för min ålder. (Inte för mogen utan har ett bra sinne för humor haha)
Skulle verkligen vilja ta den chansen att komma in i SD då det verkar vara den bästa klubben på Jorvik för att träffa nya vänner och så. Tro inte att jag vill bli medlem för att vissa i klubben är "kända". Själv tycker jag ingen är känd på sso faktist. Bara ganska igenkända. Dom skiljer sig ju inte direkt från någon annan, Det skulle vara en stor möjlighet för mig att få komma in i denna klubben! Det skulle vara en helt ny start på mitt sso-liv! Hör gärna av dig :)

Svar: Hej.Man måste vara 18 eller äldre för att komma in, så du kommer tyvärr inte kunna joina klubben. Jag hoppas att du kan hitta glädje i en annan klubb eller din egna då Sneaky Dragons är stängd. (:
silverknight.blogg.se

2014-03-08 20:13:32
URL: http://zoeyskylund.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback