Dagens Outfit

Satte dock ihop den i natt men vad spelar det för roll, kommer ju ändå skutta runt i detta ett tag framöver :3 
 Föll faktiskt för brallorna när dem kom till Goldspurs Gård och nu när dem kom i blått var jag tvungen att köpa dem och fixa till en outfit :)
Vad säger du 
Hiss eller diss?




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Linda youngwood

hiss! :D

2014-03-27 18:32:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback