Kaninerna invaderar jorvik!

Hittat massa med söta kaniner idag :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa är dem jag har hittat änså länge.
Jag har funderat lite på dessa söra pälsbollar och kommit fram till att dem har något med uppdrag att göra. Antingen så ska man hämta alla eller så ska man få uppdrag av dem.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Amanda wolf

Så gölliga :D

Svar: Eller hur?! Smälter ju när dem sätter sig på bakbenen och vinkar *-*
silverknight.blogg.se

2014-03-27 20:06:17
vilda goldstar

Min kanin irl ser typ ut sådär fast uppstående öron. Hon är för göllig!

Svar: Aw *-*
silverknight.blogg.se

2014-03-28 20:00:58
Nicole Bravenight

Tänk om dom vill ta över jorvik O.O

Svar: Kanske? :D
silverknight.blogg.se

2014-03-29 10:23:39
Daphne Dragonheart

1:a april uppdrag:)

2014-03-30 09:11:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback