Låt mig presentera

sso´s segaste person på att levla...
Stötte på Juli imorses runt 8 tiden och då skulle hon börja levla.
När jag hittade henne innan idag vid 16 tiden så hade hon minsan inte levlat klart..
Så nu har jag spenderar en stund med henne och skällt på henne och hon har levlat :D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Juliette Stardawn

HAHAH noooo, jag kan inte rå för att jag gillar att ta fika pauser typ varje timme :S

Svar: timme?! :o säg var femte minut istället (; <3
silverknight.blogg.se

2014-03-24 21:45:44
URL: http://jstardawn.blogg.se/
Emlan

Det är inte lätt att vara en köttbulle tänk på det! Många svårigheter och hinder på vägen som kan verka omöjliga ;)

Svar: Justja! Tänkte inte på det ;)
silverknight.blogg.se

2014-03-25 17:54:25
URL: http://silverhaven.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback