Lördagsbus :3

Lördagen bjöd på massa bus med olika söta personer. Skype och sso , ibland bara sso eller bara skype.
Skrattade så jag grät och även ville slå på mina kära vänner ett tag. Men okej, dem är för långt bort och alldeles för söta för att jag ska slå dem så dem klarar sig. Haley, Ida och jag brummade fram och tillbaka, åkte färja hit och färja dit men när vi kom till Jarlaheim kände Haley för sig att leka lite extra...
Jag skrev tydligen autografer. Ah jo tjena. haha riktigt busig av henne. Hon fick iaf några som nappade och fick leta upp mig där jag stog i mitt hörn.
Autograferna kan ni se här, här och här.
 
Efter extremt många timmar hade mörkret lagt sig över jorvik och Haley ville att jag skulle leta efter henne. Hittade henne såhär. Asså Riddaren blev av med huvudet. Stackars häst som får stå ut med hennes styrande ;)
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Haley (Harley ehe) ^^

Hihihi :D

2014-03-27 13:40:06
URL: http://ssohaley.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback